27. 8. 2008.

SRAJDEREMEN

Znam da je malo neobično otkud Spajdermen na mom blogu al mislim da je zaslužio jedan post .Moj mlađi sin ima puno crtanih dvd-iova sa raznim likovima i crtanim herojima,od slatkih Diznijevih likova, raznih Betmana ,Supermena pa je tu Tom Sojer , čarobnjak iz Oza razni roboti .. predugo bi trajalo da ih sve nabrajam.Al samo jedan crtani heroj zauzima posebno mjesto u njegovom srcu još otkad je vidio njegov crtani na jednoj već nekoliko puta prekinutoj i ljepljenoj kaseti a to je naravnoSpajdermen.Polovina njegove garderobe je sa likom čovjeka pauka al ima tu i lopti satova čak je od tetke dobio odjelo Spajdermena.Ove godine moj sinčić polazi u školu ,mali prvačić, tako da smo juče išli da kupujemo pribor za školu a i red je dase kupi nešto garderobe.Ulazimo u tržni centar i prvačić je na veliku svoju radost ugledao torbu sa likom opet njemu dragog Spad jera -kupljeno ,tražimo sad pernicu i opet lik Spajdermena-kupjeno,i još smo našli drvene bojice na njima znate već ko.Posle toga kupili smo jedan ljep duks i krećemo kući,al u Spajdermen avantura nije završena.Na putu do kuće ulazimo u još jednu radnju čisto onako da pogledamo šta ima.Ja pregledam neku garderobicu dolazimdo farmerica za djecu izvlačim jedne i na njima nećete vjerovati, Spajdermen ,ma nije moguće.Nekoliko sekundi šutim i pogledam prvačića ,on gleda u drugom smjeru mogla sam farmerice vratiti i otići kući ali ne,zovnem ja mog prvaka i pokažem mu a on me pogledao pa nije odma ništa ni rekao valjda od sreće ,posle me upitao dali bi mu ja mogla kupiti te farmerice jer mu se puno sviđaju i naravno kupljeno i to.Tako nam se završio Spajdermen dan a ja moram prvačiću pokazati još neke crtane,neki lik koji je na zemlji jer nas je pitao kako se čovjek pauk uspije peti po zidovima.

Нема коментара:

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]