14. 8. 2008.

MALO NAKITA



Joj neznam stvarno otkud mi ideja da pravim ovu narukvicu,valjda zbog toliko ovi špagica i pertli po kući,a i vidjela sam Ramonin nakit.Ali odlučila sam da sve treba probati nije viška a najlakše je nešto baciti.Gledam koliko ljudi oko mene kupuju jeftine stvari koje su nekvalitetne i onda ih bace,ali mentalitet je takav samo ako kupi u nekoj radnji misli da je to to.Ovih dana sam se učlanila na forumhttp://stvaram.com/forum/index.php i oduševila se ,neznam zašto to ranije nisam učinila ,ima divnih članica i tako ljepih radova.Ljepo je znati da ima tako divnih kreativnih duša i da imaš nekom pokazati svoje radove i pričati o svemu i svačemu.

3 коментара:

Анониман је рекао...

samo da te pozdravim ovdje na tvom blogu!

Анониман је рекао...

Mislim da smo se već upoznale na stvaram forumu, ali uvijek rado poželim dobrodošlicu u blogosferu novim kreativkama. Nadam se da će ti blog donijeti nova prijateljstva i pozitivna iskustva, razmjenu mišljenja i ideja, a prvenstveno da će biti tvoj kutak u kojem ćeš svima pokazati svoje nove radove, možda i objasniti tehnike kojima radiš.

Анониман је рекао...

Ciao i od Ramone.
Vidim da pratis moj blog :)

Pridruzi nam se i na boye.yuku.com i to je mali kreativni forum!!! :)

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]