13. 11. 2009.

Šal od listića.

Nije me bilo,s razlogom,bila je to jedna mala borba,i to oko ovog šala ,da šala.Naime na dacinom blogu,koji je inače divan vidjela sam ovaj blog, ima divnnih stvari i meni se svidjelo na koji način ova gospođa hekla ogrlice šalove i svašta nešta ,tamo sam pronašla ovaj šal,koji je doduše kod nje na blogu više kao ogrlica.E onda sam odlučila da uradim takav šal ,a nisam baš majstor za heklanje.Prvo sam izučavala šeme,zapravo našla objašnjenje u slikama,šema mi je viša škola, počela sam raditi jedan i kad sam došla do samog kraja svatila sam da mi se nesviđa ni  boja ni kako je ispao šal,i samo sam ga odbacila u neku kutiju.Onda sam pronašla drugu vunicu u kući  i počela .I evo to je to,malo sam pretjerala sa dužinom pa se to odužilo al završila sam ga i zadovoljna sam.Sad me samo interesuje šta vi mislite o mom novom šalu ,ISKRENO...Šal je   inače  jedna traka a okolo su heklani listići,i ima jednu ružu.












9 коментара:

Zana је рекао...

Meni je prelep i boja mi se baš dopada. Sve pohvale, nadam se da ćeš uživati u njemu.

Pantagana је рекао...

Ma vidi ju!! Nema me neko vrijeme i onda nadjem totalno novi dizajn bloga, koji je sad bas fora, i hrpu stvari!? Izdvajam sal, neobican je, prozracan, djeluje lagano i njezno, ali ipak toplo.Bas mi se svidjaaaaaaaa.Svaka cast na ulozenom trudu

Danijela је рекао...

Draga moja,moram najpre da pohvalim novi izgled bloga - mnogo mi se dopada.
Sal mi se takodje svidja,mada boja nije po mom ukusu...ali deluje mi tako nezno,a verujem i da fino greje.
Hvala na linku do bloga na kojem si nasla inspiraciju za sal...odusevila sam se.
Kiss iz Beograda :)

daca је рекао...

da,marcia radi predivne stvari zato sam je i postavila kako bi svi mogli da uzivamo u njenim radovima.a sto se tiče tvog dela izgleda fenomenalno,zaista svaka cast.

Nena3110 је рекао...

Sal je divan, trud se isplatio. Divno je i sto pratis blogove, i istices i druge kreativce.
Drago mi je da si mi net prijateljica, a ko zna, mozda nekad bude i susreta uzivo.

Miroslava Panic је рекао...

Prelijep je šal, vjerujem da je trebalo baš dosta vremena da ga uradiš... Odličan ti je novi izgled bloga.
LP iz Banja Luke

Fernanda је рекао...

Conhecendo o blog, parabéns !!!

http://crochecolorido.blogspot.com/

Drangulije је рекао...

odlicna salic... :)
ja sam bas ovako nekako slicno napravila skicu za mindjuse... (doduse od fima) :)

Анониман је рекао...

оно што сам тражио, хвала

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]