23. 8. 2008.

Neplanirana pauza

Poslije invazije moje djece na kompjuter koja je bogami trajala nekoliko dana,evo se smilovaše pa me pustiše da i ja napišem koju rječ.Ovi dani stvarno lete ,prije sam mislila da ću svaki dan moći napisati po koju rječ na blog a evo ništa 10 dana.Nije da nisam ništa radila ,kuća ko kuća uvjek je puna prašine pa je moraš ponekad i obrisati,pogotovo kad saznaš da će biti gostiju,ma dobro brišem ja nju i ostalim danima.Moja draga zaova(suprugova sestra)izvezla je stoljnak a pošto baš nevoli da hekla ponudila sam se da to uradim pa sam joj uradila ovu čipku okolo.



Takođe sam se bavila malo i šivanjem,dobila sam lanene pantalone al se nisam mogla baš najbolje uvući u njih pa sam morala smisliti kako ih raširiti jer sam ih morala jednostavno obući kao da su one jedine pantalone koje imam.Započela sam i dvije narukvice od platna ,to mi je sad najinteresantnije.Ja inače recikliram sve krpe i krpice do kojih dođem ,paket raznih krpica odavno je već prešao sve granice svojom visinom i širinom a žao mi da štaa bacim, trebaće.Tako je nastao ovaj slatki novčanik ili torbica nije važno,od krpica a unuta sam stavila materijal od peglanih kesa.


Нема коментара:

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]