14. 5. 2009.

TU SAM






Evo me tu sam,al nešto sam slaba sa radovima ,previše vremena provodim blejeći po internetu gledajući tuđe radove,diveći se kako blogerke napreduju u raznim tehnikama.Prvo sam imala problema sa hp nikako da potrefim pravi recept pucao je ko lud,pa sam pronašla neku sredinu, onda mi se lak stvrdnuo pa je sve što sam prelakirala počelo da se ljušti a perle koje sam lakirala sa njim dok je bio normalan su super.Al sve to i mogu rješiti da me ne izluđuju pokušaji transferisanja ,sto pokušaja i ništa .Al takav je valjda život ništa nije jednostavno .Evo i dvije nove ogrlice pa recite šta mislite da li bi neko nosio ovakve ogrlice,konac i hp su mi za za sad jedino dostupni pa s njima i radim.Do novog postovanja....

8 коментара:

Little Glory је рекао...

Meni se obe dopadaju, malu prednost dajem prvoj, zbog boje! :) Za transfere je najbitnije strpljenje, i ja sam pokusavala bezbroj puta! Kad jednom uspes, svaki sledeci pokusaj bice uspesan! Veliki pozdrav!

Danijela је рекао...

Draga moja ne sekiraj se previse utice na zdravlje i lepotu :)
Hocu reci da je normalno da nam naidju neke minus faze u kreativnom u radu-verujem da je vecina nas to iskusila...Sve to prodje i stvari legnu na svoje mesto.
Moja drugarica od skoro sa cerkicom pravi te plocice i transfere od hladnog porcelana-kaze da joj plocice ne pucaju ali moraj da se suse par dana valjda.Trazicu joj recept po kojem ona pravi.
Ogrlice su lepe,ali izvini slike su ti ocajne,ne moze bas sve da se vidi lepo :( I moje su lose naspram nekih,ali se solidno vidi rad...
Eto,raspisah se ja...
Saljem ti puno toplih pozdrava i cekam nove radove :)

Danijela је рекао...

Da...nisu slike toliko lose,nego nemoj ih smanjivati previse...ne znam zasto mi se ne otvori novi prozor sa vecom slikom...verovatno si tako podesila.

Unknown је рекао...

Hvala drage moje za pohvale i kritike,znam da su slike loše al slikam ih telefonom a i nemam nekako strpljenja oko slikanja,malo sam ih promjenila sad se može kliknuti na njih.

sandra је рекао...

Evo i mene s istim problemom.Manjak materijala,nedostatak inspiracije..
Ja kad me tako krene napravim predah par dana i poslije sve opet krene kako treba.
Tako valjda mora biti...
Inače ogrlice su super.
Ja biram plavu(moja boja).
Pozz!
Sandra!

Drangulije је рекао...

Meni se bas dopada ovo novo sto si napravila... Lepa kombinacija boja i oblika...
:)

Nena3110 је рекао...

Prelepe su obe ogrlice, bravo draga, i imas dosta radova. I ja idem po netu i divim se drugima, ali imamo i svoje kvalitete.
Bravo!

Miroslava Panic је рекао...

Cao... Lijepe su ti nove ogrlice...
Da ti odgovorim na pitanje koje si ostavila na mom blogu: ovdje je pakovanje fima od 56 gr - 3,70 KM;
beolin u šest osnovnih boja od 0,5 kg je 9 KM;
kopče i udice od 0,5 do 1 KM u zavisnosti da li koristiš sajlu, špagu, silk....
podloge za broševe i prstenje su 1KM... Juče sam kupila srebrnu žicu od 0,03 cm 25 metara - 3,90 KM; od 0,08 cm 6 metara - 3,90 KM..... Ima stvarno ogroman izbor repromaterijala i perlica od stakla, drveta, kamena itd....
Ako te još nešto zanima ili ako želiš da ti pomognem oko nabavke piši na miroslavapanic@gmail.com
Srdacan pozdrav iz BL.

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]