13.06.2012.

Seckanje.




Još kao djete uvjek su me privlačili oni divni časopisi sa divnim slikama,i uvjek bi sjeckala slike koje mi se sviđaju ljepila u neku svesku ili ih jednostavno čuvala.Tad sam bila djete to je razumljivo al to me i sad drži ,jednostavno me nešto vuče da opet sjeckam novine,al valjda nisam jedina.Super izgovor mi je neka sveska sa ružnim koricama neka firma u pitanju,to sam inače već vidjela u cekeruše,pa sam te sjekane slike izljepila preko nje pa onda sve preljepila selotejpom,i onda mi je bilo lakše.Izgleda da je i moje reznje od neke koristi,al to nije kraj sjeckam i dalje,bože sačuvaj šta ja radim a još o tome pišem javno,pa hajde da imam 13 godina i nekako al ovako ,smješno ...al šta me briga zar čovjek netreba da radi stvari koje ga čine sretnim,a to su izgleda najčešće sitna zadovoljstva.
Постави коментар

Укупно приказа странице