8. 6. 2012.

BOLJE DA ĆUTIM....


Po čitav dan sam u svojoj radnji pa onda tamo i nastaju moji radovi čak imam izložene neke ogrlice i minđuše,kontam možda neko naleti svide mu se i poželi ih za sebe.Ugledaju ih i kažu,jao šta je ovo slatko ,ja se zaletim pa kažem da to sam ja pravila to je ručni rad.A... vi ste pravili pa da slatke su,u prevodu -idem kod kineza oni imaju tih stvarčica i to nosi čitav grad vidjela sam,zašto bi ja sad imala neke koje nema niko,zašto bi ja bila drugačija ja hoću da sam ista-.Ko razumije svatiće šta sam htjela reći,al ko mi je kriv bolje da sam  držala jezik za zubima,a ko mi je kriv i što sam zaglavila  na ovom mjestu.Naravno čast izuzecima  koji moje perle nose ,jer oni su dru gačiji, oni su svoji, nisu isti.......

2 коментара:

Cekeruša је рекао...

Nadam se da radnja radi dobro.
Neka naušnica i rukotvorina, samo ti pravi, naći će se mušterija.

Pozdrav i drago mi je što si se javila :)

Nataša је рекао...

U pravu si, bolje da ćutim, nije mi ta situacija nepoznata. Naprotiv, hiljadu puta sam kroz to prošla... Uh!

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]