12. 8. 2009.

Plavo,narandzasto itd.




9 коментара:

Nena3110 је рекао...

Prelepe ogrlice, svaka je super, divno bi bilo nositi ih oko vrata.

-beljkasdizajn- је рекао...

prelijepe su ogrlice, heklane perle posebno...
veoma mi se svidja kombinacija boja....
kiss, milena...

Little Glory је рекао...

I meni se dopada kombinacija boja! Majstorski uradjene heklane perle! Svaka cast! :)

Engagement Rings је рекао...

Amazing, its really superb, This is interesting,but few days before i saw beautiful Engagement Rings, Gold rings and must visit this you will also be surprised to see such a beautiful designs.

Zana је рекао...

Srećna godišnjica sa malim zakašnjenjem. Nakit je super, heklane kuglice prelepe, trebalo je dosta strpljenja za njihovu izradu.

Unknown је рекао...

STUNNING WORK...
out visiting.... ;0)
mona & the girls

Miroslava Panic је рекао...

Hvala na posjeti i komentaru na mom blogu.
Nakon pauze zbog zdravstvenih problema ponovo sam u svijetu blogera.
Što se tiče izrade nakita eksperimentišem sa raznim materijalima i tehnikama.
Sa tehnikom izrade rolata (millefiori) detaljno sam upoznata na kursu izrade nakita.... Moje znanje je još uvijek skromno da bi davala neka uputstva... Mogu ti poslati jednu knjižicu, ako želiš ostavi adresu na mom blogu....
Srdačan pozdrav iz oblačne Banja Luke

Pantagana је рекао...

Issss, hrpa prekrasnih stvari od koje ne mogu nista izdvojiti!!!Definitivno moram cesce navratiti do tvog bloga.Jednostavno, prekrasno...

Joana је рекао...

Lindos colares, muito criativos.
Joana

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]