29. 7. 2009.

Prvi rođendan bloga.

Evo dočekala sam da slavim prvi rođendan bloga,godina je brzo proletjela ali toliko sam stvari otkrila o svom hobiju za ovo vrjeme.Sve je počelo kad sam na netu vidjela druge kreativne blogove pa odlučila da i ja uđem u te vode.Pošto sam u svemu ovome sama i nemam skim podjeliti svoj hobi,mislim da ova priča nebi doživjela godišnjicu,al zato su se pojavile sve ove divne blogerke i kreativke i svojim posjetama i komentarima ohrabrile me da idem dalje.Zato drage moje hvala vam za vrjeme koje ste odvojili da posjetite moj blog da mi date savjet ,i ohrabrite me kad sam htjela odustati.Nisam vam spremila tortu kao što je red,već sam vam poklonila ovu malu slatku cvjetnu vilu.Kad je vidite pomislite želju i ona će sepotruditi oko vaše želje, onako od srca.
myspace layouts

7 коментара:

-beljkasdizajn- је рекао...

pa ja cu probiti led, pozeljeti prva srecan rodjendan, pozeljeti mnoooogo kreativnosti i uspjeha i puno ovako plodnih godina.... divim se zenama koje pokazuju kreativnost i trudim se da i ja idem tim stopama! mene je to odrzalo a vidim i tebe ce...
jos jednom srecan rodjendan....
kiss, milena....
p.s. zelja zamisljena, jos samo da vila mahne stapicem....

6 impossible things before breakfast је рекао...

sretjan rodjendan,josh puuuuuno sretjnih i kreativnih zelim :))))

Phoenix је рекао...

Sretan rođendan sa željom da nastaviš da radiš i uživaš u tome.
I mi ćemo sigurno uživati u tvom blogu kao i do sada.
I ja zamislih želju...nadam se ispunjenju...
LP
Phoenix

Анониман је рекао...

Pa draga moja neka ti je srecna godisnjica :) i neka ona bude samo jedna u dugackom nizu kreativnih i uspesnih...

Little Glory је рекао...

Srecna godisnjica, i jos punooooo, punoooo takvih, uspesnih i kreativnih!

Nena3110 је рекао...

Cestitam, i bas se radujem.
Zelim Ti jos puno godina i dosta prijatelja.

Unknown је рекао...

Hvala vam drage moje.nadam se da če mo imati puno godina druženja i kreativnih radova.

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]