5. 11. 2008.

BEZ NASLOVA

Nemam naslov a i što će mi,netreba mi ništa kad se ovoliko nerviram .Savladala sam heklani nakit bar osnovno al ovaj hladni porculan tehnika me izludi načisto.Prva tura perli završila u kanti druga je tu al je očajna,nije dovoljno tvrda ,i nju ću baciti .Evo baš se spremam da pravim ponovo uh nesmijem ni pomisliti šta će biti.Tagovana sam od strane Danijele al nažalost nisam imala stpljenja a i svi su to već obavili pa zato nema veze igraću neku drugu igru ako je bude.Ostala sam dužna jedino reći nešto o sebi,pa evo ukratko.


Dok ne popijem prvu jutarnju kafu neznam kako se zovem.


Dok nešto radim,baš radim,kad sjednem onda je gotovo za taj dan sa radom.


Dok neuspijem u nekoj kreativnoj tehnici nemogu spavati.


Opimista sam i kad je sve sivo,mada je nekad teško u to povjerovati.


Ne dajem puno značaja materijalnim stvarima,osim onih što ja napravim -ha-ha.


Uglavnom djete u meni još je tu,igram se što se vidi na ovom blogu, a i sa svojom djecom baš se volim iskakati.

Toliko o meni,
nevolim da pričam o sebi pa je i ovo previše.

Novo kod mene je da imam u planu i da malo šijem,kupila sam nove čizme na koje mi trebaju jedne kraće pantalone i pošto mi se nijedne iz ormara nesviđaju moram nešto napraviti povodom tog problema.Nije mi jasno kako mi žene baš stvarno nemamo uvjek svaki komad odjeće i obuće,uvjek nešto fali,to je baš za razmišljanje.

Ovo je kutija koju sam ovo ljeto napravila za kinder igračke koje su bili na svim mogućim mjestima u kući.
Photobucket
Photobucket
Napravila sam i jednu za svoje sitnice.


Jastuke sam davno šila pa eto i oni su se slikali za blog.Photobucket

3 коментара:

Minnie је рекао...

Cao, svidja mi se tvoj blog, volim recikliranje, i sama sam tako pocela sa svojim radovima: torbice od teksasa, heklanje od kesa,itd. Nadam se da ces uspjeti i sa hladnim porculanom, puno srece u daljem radu.

Nena3110 је рекао...

Divni jastucici, i sve ostalo na ovom blogu mi se mnogo dopada, ali nemam vremena da ostavim komentar svuda, mada bih zelela, jer radovi i clanci to zasluzuju. Bravo!

Danijela је рекао...

Ubuduce draga moja,obavezno stavi naslov,makar tri tackice :)))
Kod mene je lista blogova napravljena tako da na prvo mesto n alisti izbije blog koji ima novi post( ali izgleda mora imati naslov) i to mi mnogo olaksava pracenje blogova.jednostavno kada dodjem na svoj blog vidim sta ima novo i krenem u obilazak blogova koji imaju novosti.Kod tebe mi jos stoji naslov "heklanomanija"
Vec sam se naostrila da te kritikujem kako nista ne radis...a onda se silno iznenadih kada ti dodjoh na blog :)
Cinjenice o tebi su super,nemas pojma koliko imamo slicnosti :) a i volimo Bocelija...mada ja volim i Alesandra Safinu :)
Jastucici su prelepi.
Cekam sliku tih pantalona :)
Necu vise da pisem,udavih,odoh dalje.
Ciao :)

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]