20. 11. 2008.

Domaćica i vrjeme

Toliko toga sam započela ,a imam i nešto završeno al nije slikano jer treba izmoliti djecu da mi to slikaju i ubace u komp, ova današnja djeca nikad nemaju vremena ,ma zamislite.Ja sam u takvoj frci sa ovim vremenom dan bukvalno proleti ,meni se ovo vrjeme totalno poremetilo nekad su ovi dani puno duže trajali,možda sam ja luda pa mi se to čini,ili se sjećam onih vremena kad sam bila djete pa mi je možda dan stvarno bio duži ko to zna.Još uvjek me interesuju različite stvari al na prvom mjestu mi je heklanje nakita i hladni porculan .Ovaj hladni porculan baš mi je super jer ga mogu sama praviti a u gradu nema neka smjesa koja bi se mogla kupiti za pravljenje nakita.Postoji još jedna dobra strana H.P je ta da kad bi ja usavršila pravljenje nakita ,jednog divnog dana, mogla bi možda i pokušati uzeti koju paru za to.Neradim ja sve ovo zbog para nego iz jubavi al šta da radim domaćica sam i to očajna (ni nalik na one iz istoimene serije)uvjek u potrazi za nekim poslom pa bi bilo divno kad bi bar mogla kupovati stvari za moje kreativne radove.Pa dobro od toga sam ja još daleko jer nisam baš zadovoljna onim perlama od H.P.Slikaću vam ih kad se djeca smiluju i imanu malo vremena.Da post nebi bio bez slika opet neki stari radovi koji su bili u kompjuteru ;jastučići od krpica i torba od recikliranog farmera.
Toliko večeras od reciklirke
Photobucket
Photobucket

2 коментара:

Danijela је рекао...

Zdravo draga,
evo ja pisem ovde,nadam se da ces videti.
Po pitanju tvog problema u vezi bloga,nisam bas najsigurnija,ali cu napisati ono sto mislim da je u pitanju.
Kada se prijavis sa korisnickim imenom kliknes gore na dugme desno "prilagodi".
Otvori ti se uredjivanje bloga.Kliknuces na podesavanje,a zatim red ispod Fid lokacije.Tu ces u opciji dozvoli fidove bloga staviti kratko ili kompletno...sada ti je verovatno stavka NEMA :)
Nakon toga srolaj dole na kraj strane i sacuvaj promene,pa cemo videti jesam li ti pomogla ili ne.
I ne mucis me uopste,srecna sam kada mogu bilo kako da pomognem.

Pozdravce iz trenutno kisnog Beograda

Nena3110 је рекао...

Divna, preslatka torbica!

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]