20. 9. 2008.

Au što ovo vrjeme leti.

Ostala sam bez teksta kad sam vidjela datum zadnjeg posta.Nikako da povratim stari ritam kad sam buljila u komp do kasno u noć.Djete pošlo u školu odvedi ga dovedi ga ,onda normalne kućne aktivnost i prolaze dani ,ludilo.Divim se svim ženam koje pored ovog još idu na posao.Pošto je moj kreativni duh veoma znatiželjan pa su i radovi i raznih tehnika brinula sam se da možda to nije u redu da treba da se odlučim šta me najviše interesuje i da se držim samo toga.Nisam se mogla odlučiti i ipak sam odlučila da ću raditi ono što me u datom trenutku interesuje.Trenutno me još drži heklani nakit,jedna ogrlica je u izradi i jedva čekam da je završim i stavim sliku.Danas stavljam slike torbu koju sam davno šila i već je dugo nosim,sašila sam je od recikliranog farmera .


A ovo je narukvica rađena slučajno prije ove moje manije za heklanim nakitom.Karton od selotejp trake našao mi se pri ruci ija sam ga obheklala onako iz šale pa eto i i njuj da pokažem.


1 коментар:

Danijela је рекао...

Divan primer kako se sve moze iskoristiti uz malo maste,volje,umeca i vremena.
Torba je super.Ja se vec duze vreme spremam da sasijem nesto slicno jer imam puno odlozenih farmerki koje niko ne nosi...Samo me nesto slobodno vreme koci :(
Narukvica je isto lepa.Jedva cekam tu najavljenu ogrlicu :)

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]