4. 9. 2008.

Malo hekleraja,al ne običnog...

Sve je počelo kada sam se zainterasovala za nakit,još prije sam imala želju da ga pravim ali kako kad nigdje u gradu nema radnja gdje bi nabavila materijal.Onda sam počela da petljam neke narukvice od krpica i dugmića i to mi se svidjelo.Zbog toga počela sam tražiti po net slične stvari i naletim na ..kreativnikutak. i .samsvojmajstor Tri dana neznam kako sam uopšte uspjela nešta uraditi u kući jesti ,spavati STRAŠNO.Naime na tim forumima kreativnosti na sve strane, a mene oduševi tema heklani naki,t filcani i nakit od tekstila,imam nekih konaca tonu znam pomalo heklati a oduvjeki sam mrzila raditi stvari koje svi rade tako da me heklanje stoljnjaka koji ima svaka kuća prosto ne privlači.Dobro uradila sam nekolke heklane stvari al po šemama iz novina.Tako ja nađem iglu za heklanje konca pa juriš,jao mog nerviranja ,oni opheklavaju perle a ja opet moram improvizati pa uzmem opheklavati dugmiće pa normalno.....2 dugmeta sam radila čitav dan .Radim neku narukvicu još se borim al ide nekako,pokazaću je kad završim ako ona prije toga ne završi u kanti ha ha.Danas na šivaćoj mašini radim neke prepravke garderobe koju sam sabirala čitavo ljeto , pa da i to skinem sa dnevnog reda pa ću nastaviti sa ogrlicom.Evo neke slike heklanog nakita ,možda i ja uspijem nekad nešto slično napraviti...ko zna

.



.


.

2 коментара:

Danijela је рекао...

Dobrodosla u svet kreativnog ludila :)
Heklanje nakita je zarazna boljka,bas zato sto nije uobicajeno...
Zasto su ti problem perle?
Verovatno i u tvom gradu ima Kineza(svuda ih ima),kupi jednu zavesu od drvenih perlica,rasturaj i heklaj :)))
A ne moras ni da imas perle,dovoljno je da isheklas korpicu,kao da opheklavas perlu,a zatim je pre zavrsavanja napunis sitno seckanim ostacima tekstila ili onom "vunastom" masom kojom se pune jastuci ( mislim da se zove koflin)
Pogledala sam blog,zanimljivo i lepo je sve sto si uradila do sada.
Podrzavam reciklazu,verovatno sto sam i sama kao hrcak koji sve i svasta prikuplja jer ga je zao da baci,ali nemam vremena da od svega napravim nesto novo...

Анониман је рекао...

I've been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

Also visit my web blog :: garden center services

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]