4. 12. 2012.

Dal neko zna....

kako se rade ove sove.

6 коментара:

Анониман је рекао...

Pozdrav, ja ih nisam radila ali koliko vidim svaki dio se radi posebno, dovoljno je da samo pratiš, nisu teške, napraviš bijeli središnji krug, pa dijelove sa strane, nožice, krug crveni od glave, uši na tom malo izvedeš, oči posebno i onda sve posastavljaš..
Možda neko zna bolje ali ja bih tako...:)

Unknown је рекао...

Hvala ti, probaću za početak tako,pa vidjeću šta će biti

Nataša је рекао...

I ja mislim kao Dija, mora se početi od sredine, pa se dodaju delovi. Ako nađem negde neku šemu-šaljem ti.

Nena3110 је рекао...

Ni ja nisam našla šemu, ali mislim da bi se mogle uraditi i na osnovu fotografije.

nives је рекао...

ja bi ih znala napraviti al morala bi slikati korak po korak kad budem radila javim ti i pošaljem slike ;)

Unknown је рекао...

Hvala svima na idejama,Nives čekam slike,podrav.

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]