12. 12. 2009.

Jedna nova blogerka i kreativna duša.

Prije nekog vremena pronašla sam novi blog ,i oduševio me ,već se nalazi na mojoj listi,svidjeli su mi se radovi te mlade djevojke ,posebno u ovo vrjeme kad naše djevojke i nisu baš zainteresovane za pletenje,kod Dijane sam vidjela super pletene šalove,a i svidjelo mi se to što je pletenju naučila baka a svi mi nosimo divne uspomene na svoje bake.Al ima jedam drugi razlog koji me naveo da ovaj post posvetim njoj.Njen poslednji rad na blogu su ljepi i posebno zanimljivi rajfovi koji su mi se baš svidjeli pa sam joj ostavila pozitivan komentar.Sutradan sam dobila jednu divnu poruku od nje ,poruku na koju sam se nasmijala baš od srca i poruku koja me nekako razveselila  Dio te poruke je rečenica da bi ona sad najradije došla u Foču i izljubila me zbog toga što sam pohvalila njen rad.Ta rečenica mi je bila nekako sva divna draga da sam vam morala pisati o tome.Nekako sam osjetila čistu i iskrenu emociju koju danas rjetko srećemo.Nas dvije se i ne poznajemo al  zajednička nam je ljubav prema kreativnom i ručnom radu,i znamo kako je stvarno ljep osjećaj kad se nekom svidi ono što radiš.Da ne gnjavim više ovo je njen blog a evo ijedna sličica ,to je  jedan od njenih rajfova.

4 коментара:

Nena3110 је рекао...

Divno od tebe sto si podelila s nama jedan novi svet!

daca је рекао...

hvala sto si nam pruzila priliku da upoznamo još jednu kreativnu dušu.radovi su predivni.

Dijana је рекао...

Ajme Draginja, ja sam se izgubila u ovom tvom postu, i ne znam sta da ti kazem, osim jedno veliko i neizmjerno hvala. Nisi ni svjesna koliko je rijetko ovo sto si ti uradila! Buduci da mi rodjak stdira u Foci, velika je vjerovatnoca da dodjem i stvarno te izljubim :)

Анониман је рекао...

оно што сам тражио, хвала

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]