27. 3. 2009.

Dva poklona.


Već sam vidjela da blogerke djele awarde na sve strane,možda sam pokvarena jer sam mislila da će to mene zaobići al sam razmišljala kome bi ja dodjelila awarde i već sam stvorila sliku u glavi.I desilo se da sam dobila poklone od blogerki koje su na mojoj lisi,tako da ja to nemogu promjeniti pa im između ostalih blogova koje cjenim i koje rado posjećujem moram uzvratiti svoje awarde.

Poklončiće sam dobila od mikipanić i beljkasdesign,dve divne blogerke veoma kreativne sa divnim radovima.
Tako su blogovi kojima prosleđujem ovaj poklončić:
Ne želim da zvuči kao otrcana faza ali svi blogovi koje pratim imaju svoju draž i još bi mogla dodati na ovaj spisak ali ovaj put je ovako,nemoram pisati o blogerkama kojima šaljem ovaj poklon dovoljno je posjetiti njihove blogove i sve će vam biti jasno.
Sve blogerke sa spiska pozivam da preuzmu svoj poklon i da ga prosljede svojim omiljenim kreativcima .

3 коментара:

Nena3110 је рекао...

Hvala puno. Ja sam dva puta dobila i slal pokloncice, divan nacin da se bolje upoznamo, mozda bas i treba slati onima sa kojima manje kontaktiramo. Sada je kasno, a sutra putujem, pa cu pokloneproslediti prekosutra, vazi?

Dana је рекао...

Hvala na divnom priznanju.Bas si me obradovala :)

Oggy Art style је рекао...

Hvala na pokloncicu, bas si me prijatno iznenadila!

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]