16. 12. 2008.

Prvi šal





Ovo je moje prvo heklano djelo ,a to je ovaj šal.Rađen od vunice koju sam imala u kući godinama a nikad je nisam iskoristila.Moje perle od hladnog porculana su završile u ovoj plavoj naukvici,iznenada i neočekivano.Kao reciklirka iskoristila sam krpice kojih imam na sve strane.Počela sam još jedan šal imam i perli od kojih bi nešto trebalo napraviti,imam i ideja al idu praznici pa vidjeću šta ću uraditi.
Bila sam jedno vrjeme u nekoj nedoumici oko svojih radova i čemu sve ovo, moram priznati često mi se to desi,al me i prođe .Mora da je to zato što nemam nekog ko radi slične stvari pa da to podjelim s njim ili neko udruženje jer vidim da to ostale kreativke imaju pa onda prave razne izložbe i djela svoje ideje.Žao mi je zbog toga al me drži nada da će se nešto desiti da se to promjeni a i ja uživam u svakoj svojoj kreaciji i saznanju da sam nešto napravila.A i kad čitam i gledam sve ove divne blogove onda kažem da neodustajem.

4 коментара:

Miroslava Panic је рекао...

Odličan šal...
A kapicu ili šešir sa ružom možeš uraditi za sebe...
Pozdrav iz sunčane Banja Luke

Unknown је рекао...

DIvni radovi! Samo nastavi odlicno ti ide!

Анониман је рекао...

Zbog nedostatka komentara baš sam pomislila da sam dosadna,a onda ovi divni komentari, hvala vam obadvjema od srca.

Danijela је рекао...

Dugo ne svratih ovde da vidim sta ima novo,kad ono svasta nesto :)
Nikada ne sumnjaj u lepotu i vrednost svojih radova i nikada ne posustaj.
To sto nemas nikoga u okruzenju nije neki problem,imas nas na forumu.Aktiviraj se malo na Kreativnom kutku,tamo ces puno toga nauciti sto ce ti olaksati dalji rad.
Mozes se prikljuciti i forumskoj razmeni sto ce ti omoguciti da vidis tudje radove i da drugi vide tvoje.
Samo napred !
Pozdrav iz sneznog Beograda :)

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]