13. 12. 2012.

Jedne noći u Decembru.

E da baš je hladna zima.Ovo bi trebala biti ogrlica .Naravno fali još djelova al ovo je početna faza.
A ovo je na temu grijač ili odjeća za moju šolju Bila sam nestrpljiva ,to mi je inače mana,htjela sam što prije da je napravim pa ispala je ovako .A drugačije sam je zamislila.
Saru sam do sad uspjela samo fotokopirati,moram je preslikati na materijal.A onda bi trebala malo naučiti vez ,one različite bodove jer mi je za ovo to potrebno.
Za kraj al ne najmanje važna upoznajte našu Mazu.Već je dvije godine sa nama i naša je ljubimica.

13 коментара:

Ljubinka је рекао...

Ogrlicu zamisljam kakva ce biti,solju si super zimsko "obukla":).
Sara ima bas puno detalja,imaces dosta posla oko nje.
Saljem poljubac za slatkisa Mazu:)))

Unknown је рекао...

Hvala draga Ljubinka,pozdrav za tebe.

Анониман је рекао...

Bit če krasna ogrlica kad bude gotova, grejač je isto super i Saru si lijepo kopirala a vez češ već naučiti nije teško :)
Imaš nešto o vezu kod Dragice -http://dragicap.wordpress.com/category/vez/
Nešto na ovoj stranici
http://odzdoa.com/2012/07/08/vezenje-sheme-i-uzorci-za-vez-na-platnu/
Uglavnom to su osnove a kad počneš ufurat češ se već, nije teško :)
I baš je slatka Maza :)pozzz

Unknown је рекао...

Hvala draga na linku,pozdrav i za tebe.

Sonaj је рекао...

da, slažem se sa ostalima...Vidim kako će to biti divna ogrlica:)Sviđa mi se rad i odabir boja:)

Cekeruša је рекао...

za saru za početak nauči onaj osnovni outline bod i možeš još onaj saten bod za popunjavanje većih površina. za početnike dovoljno. evo ti link na odličnu online školu vezenja
http://stitchschool.blogspot.com/
sa lijeve strane imaš sve bodove koje možeš zamisliti.

vezenje je super, ja sad isto vezem nešto :)

maza je bombon :)

Unknown је рекао...

Sonaj nadam se da će ogrlica biti uredu,a znala sam ako iko ima neki dobar link onda je to Cekeruša ,hvala i veliki pozdrav za obadvije.

Sandra Pecić је рекао...

Grejač za šolju mi se baš svidja.Ne vidim da je radjen na brzinu.Boje-po mom ukusu.I ogrlica će biti luda;)Pozdrav

Unknown је рекао...

Hvla Sandra,pozdrav i tebi,

Nataša је рекао...

I ja sam često nestrpljiva i krenem sa jednom idejom a završim sa desetom, tako da mi to nije nepoznato. Ogrlica će biti jako lepa, a vez ne mora biti saršen, po meni, kad se nalazi na ovakvim detaljima, jer kod kreativaca je dozvoljena improvizacija.

Nena3110 је рекао...

Sve što radiš je vrlo lepo!
Drago mi je što sam upozala mazu :)

Unknown је рекао...

I ja mislim da je dozvoljeno da se ti sam poigraš sa nekim radom,a ne da to bude baš školski,a videćemo,hvala cure.

Ljubinka је рекао...

Eto mene opet:)
Ceka te blog nagrada,svrati kad mozes.
Pozdrav!

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]