5. 9. 2008.

Prva perla




Na moj blog navratila Danijela iz studio ideja. i kao pravi iskusni znalac dala mi nekolka savjeta i ja odmah napravila ovu perlu jeste mala al i malo smotana al ja je gledam čitav dan,uspjela sam početi.Danijela mi je dala ideju za punjenje, ona inače pravi divne stvari to treba vidjeti i uživati.Pošto sam ja reciklirka moram s vremena na vrjeme nešto reciklirati a to su za danas ružine latice ,vjerovali ili ne ,napravila sam korpicu od latica ruže koje sam sušila bez neke posebne namjene i još je napunila malim cvjetićima koje sam napravila a imaju i nekolka šuškavca.

2 коментара:

Danijela је рекао...

Divno!Pocetak i prvi korak je najtezi,sve ostalo je igra,posebno ako u njoj uzivas ;)
Saznanje da sam nekome pomogla i podstakla ga na kreativni rad cini me neizmerno srecnom.
Hvala sto mislis da Goca i ja pravimo divne stvari...zaista se trudimo i uzivamo u tome.
I nisam neki znalac,ja sam neko ko sve voli da proba,uzivam u lepoti stvaranja i tragam za necim sto ce svakodnevni zivot pun stresa uciniti podnosljivijim :)
Saljem ti pozdrave iz Beograda,sa ocekivanjem novih i jos lepsih perlica :)

Milica Bubanja је рекао...

Pozdrav! Divne kreacije, ova kosarica sa cvecem me je odusevila!!! Nisam mogla da prestanem da je gledam

Укупно приказа странице

[Valid Atom 1.0]